Grafik Filtreleri Olarak Topluluk Görselleştirmeleri

Google Optimize’deki kişiselleştirme özellikleri, işletmelerin, müşterilerin aradıklarını tam olarak istediği anlarda bulmalarını sağlamaları için siteleri özelleştirmelerine yardımcı olur. Örneğin, pazarlamacılar tüm ziyaretçiler için kendi sitelerinde özel bir tanıtım yapabilir veya müşterilerin önceki satın alma davranışlarına dayanarak ürün önerileri sunabilir.

Şimdi, geliştiricilere topluluk görselleştirmelerine filtre etkileşimi işlevselliği ekleme yeteneği ekledik. Filtre etkileşimlerini destekleyen bir topluluk görselleştirmesiyle etkileşime girdiğinde, topluluk görselleştirmesiyle etkileşimleriniz gösterge tablonuzun geri kalanını filtreleyebilir.

Örneğin: aşağıda, bir grafik etkileşimi filtresi olarak işlev gören bir topluluk görselleştirme ısı haritasıdır.

Isı haritası topluluğu görselleştirmesi. Her hücre seçilebilir ve altındaki tabloyu filtreleyebilir. Rapora canlı bak.

Grafik filtreleri olarak işlev gören topluluk görselleştirmeleri, raporlarınızda daha da özel, etkileşimli grafikler sunar. Bir tarih aralığı seçmek için tıklatıp sürükleyebileceğiniz takvim grafikleri oluşturabilir veya grafiğiniz boyunca yuvarlanan bir pencereyi sürükleyerek filtrelendiğiniz bir zaman çizelgesi grafiği oluşturabilirsiniz. Bir dendrogram organizasyon şeması verisi bile oluşturabilir ve gösterge tablosunu her düğümde temsil edilen kişiler tarafından filtrelemek için farklı düğümler seçebilirsiniz.

Rapor editörleri, her görselleştirme için filtre etkileşimlerini etkinleştirebilir ve bunları, Data Studio’nun yerleşik tablolarında olduğu gibi, gösterge panosundaki diğer bileşenleri filtrelemek için kullanabilir.

Show Full Content
Previous Data Studio’da BigQuery Parametrelerinin Tanıtılması
This is the most recent story.

Comments

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Close

NEXT STORY

Close

Dijital Pazarlamada Podcast Yayıncılığı Neden Önem Kazandı?

Mayıs 27, 2019
Close