Google Optimize’deki kişiselleştirme özellikleri, işletmelerin, müşterilerin aradıklarını tam olarak bulduklarında bulmalarını sağlamaları için siteleri özelleştirmelerine yardımcı olur. Örneğin, pazarlamacılar tüm ziyaretçiler için kendi sitelerinde özel bir tanıtım yapabilir veya müşterilerin önceki satın alma davranışlarına dayanarak ürün önerileri sunabilir.

Optimize’da çok sayfalı deneyimler, müşterilerinizin aradıklarını daha kolay bir şekilde sunmanıza yardımcı olur. Şimdi, bir kişiselleştirme veya deneme oluşturduğunuzda, ilk açılış sayfasından son ödeme sayfasına kadar tüm sitenize erişebilmeniz için ek sayfalar ekleme seçeneğini göreceksiniz. İki örneğe bakalım:

Tüm sitenizde koordine özelleştirme

Bunu hayal edin: Gelecek ay bir satış yapmayı planlıyorsunuz ve tüm ziyaretçilere yüzde 20 indirim kodu sunacaksınız. Bu kodu sitenizin tamamında göstermenin site dönüşümlerini artıracağını görmek istersiniz. Sitenizdeki her sayfa türü benzersiz bir düzen içerdiğinden, tanıtımınızı her sayfada görüntülemek için farklı bir nokta bulmanız gerekir.

Şimdi Optimize ile bu fikri, tek bir deneme oluşturarak ve “+ Sayfa ekle” düğmesini kullanarak birden fazla sayfa ekleyerek test edebilirsiniz.

Oradan, bu sayfaları düzenleme seçeneğine sahip olacaksınız, böylece promosyonu her durumda en iyi görünen yere götürebilirsiniz – sitenizin en üstünde ana sayfada veya ürün sayfanızdaki fiyatlandırmanın yanında.

Çok sayfalı denemenin sonuçlarından memnunsanız, yalnızca bir tıklamayla çok sayfalı kişiselleştirmeye dönüştürebilirsiniz.

Doğru kitleye doğru deneyim

Optimize 360 kullanıyorsanız, denemenizi veya kişiselleştirmenizi Google Analytics izleyicilerinize odaklama olanağınız da vardır.

Aynı satış örneğini kullanarak, en sadık müşterilerinize yüzde 35 indirim indirimi yapmak istediğinizi varsayalım. Çok sayfalı bir kişiselleştirme, yukarıda açıklandığı şekilde oluşturabilirsiniz. Yüzde 35 indirim şeridini yerleştirebilir ve sadık müşterilerinizin ziyaret ettiği tüm sayfalara kopyalayabilirsiniz. Bu kişiselleştirme başlatıldığında, sadık müşterileriniz bu indirimi her zaman ana sayfadan, sitenizden ödeme sayfasına yönlendirirken görürler.

Çok sayfalı deneyimler herkes için zaten mevcuttur 360 hesaplarını Optimize Et ve Optimize Et. Müşterilerinizin sitenizdeki birden fazla sayfayı araştırsalar bile doğru mesajı doğru zamanda görmelerini sağlayabileceksiniz. Daha değerli bir çevrimiçi deneyim yaratarak sizi tekrar tekrar ziyaret etmeye devam edecekler

Show Full Content
Previous Yazılım Nedir?
Next Etiket Yöneticisi: Özel Şablonlara Giriş

Comments

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Close

NEXT STORY

Close

iPhone’unuzda Mutlaka Bulunması Gereken 5 Uygulama

Mayıs 8, 2019
Close